آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرمان دهقانی،عشق کوچولوی ما

اندر احوالات این روزهای برگ گلم،9 ماهگی

1392/10/3 2:48
نویسنده : مامان آرمان
173 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرین ما این روزها به سرعت در حال بزرگ شدنه.عسل مامان دیگه رابطش با آدمای دورو برش کاملا دو طرفه شده و همه تلاششو میکنه که احساساتشو با جیغ و صداهای خاص و خنده نشون بده.علاقه زیادی به ایستادن داره و تا جایی که وسیله ای کنارش باشه ایستاده راه می ره.راه باز کردن کابینت ها و کشو ها روکاملا یاد گرفته و خودش درشونو باز میکنه و همه چیزو میریزه بیرون و مشغول بازی میشه.کلی هم بغلی شده که خودم کردم.بین احساس نا امنی و بغلی شدن بغلی شدن رو انتخاب کردم چون میدونم روزهایی میاد که من دلم میخواد بغلش کنم بغلولی اون دیگه نمی خواد.

در آستانه 9 ماهگی 4تا مروارید خوشگل بالا و 3 تا پایین که البته عکسش نیست همینم به یه سختی ازت گرفتم.بـــــــــــــــوسماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)