آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

آرمان دهقانی،عشق کوچولوی ما

سفرهای تابستانی 94 (2)- مشهد

1394/6/16 7:43
نویسنده : مامان آرمان
563 بازدید
اشتراک گذاری

سومین روزی که در شهر مشهد بودیم،به جایی رفتیم که کوهسنگی نام داشت.

کوهسنگی دومین پارک بزرگ شهر مشهده و خیلی زیباست.شامل همه چیزایی بود که من عاشقشونم.استخر،مجموعه کودک که من خیلی دوست داشتم و بازی کردم،پیست اسکی،سرسبزی و رقص نور در آب و ..

هوای پارک بسیار عالی بود و من اسکوترمم با خودم آورده بودم و حسابی بازی کردم و بهم خوش گذشت.

یه دوستم پیدا کردم و تا شب مشغول بودم.بعد از اون به اتفاق بابا و مامان خوبم به تماشای پیست اسکی

بچه ها رفتیم

و بعدم که وارد مجموعه کودک شدیم،اولش من تعجب کردم و گیج شده بودم!خیلی شلوغ و سر و صدا زیاد بود،تا حالا مامان و بابام فکر می کردن که من چقد شیطونم ،ولی با دیدن بچه ها فهمیدن که من چه پسر متین و آقایی هستمراضی.یه کم که گذشت برام عادی شد و منم قاطی بچه ها شدم و بسی بالا و پایین پریدم و لذت بردم.عکسامم تو گوشی بابایی بود که همه رو اشتباهی پاک کرده،ولی خیلی حیف شد.

اینم  از سرگرمی های من داخل هتل..

داستان سفر همچنان ادامه دارد..

 

 

 

 

 

 

 
پسندها (1)

نظرات (0)