آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرمان دهقانی،عشق کوچولوی ما

اولین سفر دریایی آرمان

1392/6/12 1:45
نویسنده : مامان آرمان
213 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش اولین سفر دریاییت بود.خیلی خوش گذشت.با ماشین رفتیم بندر پل و از اونجا با شناور رفتیم بندر لافت.شما هم انگار میدونستی یه خبراییه.زده بودی زیر آواز و همش بالا پایین می پریدی.شبم رفتیم قشم خونه عمو اینا موندیم و عمو و زن عمو رو حسابی تو زحمت انداختیم.کلی بهت خوش گذشت  عزیزم.

خیلی بامزه شده بودی،حسابی با عمو و زن عمو بازی کردی و خندیدی.وقتی هم  دیگه خیلی ذوق زده میشدی یه جیغ بلند میکشیدیمژهفدات عزیزمبغل

 

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زن عمو
29 شهریور 92 16:20
سلام جوجو.عکس هات خیلی نازبودن از اتاق وسیسمونیت عکس بزار.
حالابگوکدوم زن عموتم

سلام،شما زن عمو بهروز خوب خودمی.پسر عمو نازمو بوسش کن.چشم، میزاره مامانم.دوستتون دارم
علی دهقانی
4 مهر 92 14:12



دوستت دارم علی عزیزم
khale azita
6 اسفند 92 18:50
سلام علی کوچولوی خاله خوبی عزیزم خداااااااااااااا که من چقده دلم هوای این نفس و کرده مامانش چرا علی ونمیاریش ماسعادت دیدنش وپیدا کنیم علی جونم دوست دارم عشق کوچولوی خاله آزیتا....]