آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرمان دهقانی،عشق کوچولوی ما

دیگرچیزی تا دو سالگیت نمانده ..

1393/9/9 1:20
نویسنده : مامان آرمان
457 بازدید
اشتراک گذاری

جان دلم؛21ماهگی ات مبارک گل گندم من.

1سال و 9ماهه ی شیرین من ..

دیگر چیزی تا دو سالگیت نمانده آقای کوچک..

دوســــتت دارم !
به اندازه ی تمام ثانیه های این 1 سال و 9 که گذرانده ایم ، دوستت دارم ...
به اندازه ی تماااااام دنیا

و حالا، کلی بزرگ شده ای و فهیم، بیش از هر زمان دیگری.

آزمون و خطا کردنت، این منظم بودن بی مثال ات، این مهربانی و تکرار کردن هایت را،
همه شان را محو ام، محــــو تماشا.

 حساسیت این روزهای تو موهایت است،اجازه نمی دهی به آن دست بزنم و همینطور با عکس گرفتن هم میانه نداری،باید حواست جای دیگری باشد تا بتوانم ازت عکس بگیرم

اما یک علاقمندی شیرین و خوشمزه  داری،عاشق بستنی خوردن هستی ،شاید روزی سه تا.اگر دست خودت باشد که بیشتر..

و سرگرمی جدیدت که بابایی چند وقت پیش برایت خریده، دوچرخه ایست که دو چرخ کمکی دارد و تو با آن بسیار خرسند و شادمان..

و دیگر این که این روزها مادر را مامانم خطاب میکنی،این میم مالکیتت را دوست دارم زندگی من..

پسندها (1)

نظرات (0)